maandag 27 februari 2017

Twee x een = anders

Groot fan van Swirly Scribbles thinlits dies,
deze gebruik ik het meest van alle super leuke dies die ik heb van Stampin' Up.
Ik wilde eens zien hoe je dezelfde kaart een totaal andere look kan geven door simpelweg andere kleuren en ander papier te gebruiken. 







Het papier komt uit hetzelfde blok, Cupcakes & Carousels Designer Series Paper Stack. Dit is een 6x6 blok met 48 sheets. Het komt uit de Spring/Summer catalogus.
En dan de stempelset Beautiful You, deze bestaat uit twee dozen. Zulke leuke stempels die ook goed zijn in te kleuren met potloden of markers. Ook de teksten vind ik zo fijn. Die heb ik op deze kaarten gebruikt. 




 In de catalogus vind je welke kleur inkt past bij dit papier.
In dit geval heb ik Bermuda Bay en Calypso Coral gebruikt. Tevens is er bijpassend cardstock in de kleuren Calypso Coral, So Saffron en Very Vanilla. 

Tot het volgende project ;-)
liefs,
Mieke


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten. Leuke mal heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Mieke. En een leuke mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes Mieke....ben je gelijk gaan volgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten Mieke. Leuk he wat verandering qua papier al kan doen.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen