vrijdag 16 juni 2017

Bloghop Stampin' Lakota



Welkom op mijn blog, de tweede bloghop van ons super leuke team.
Er is een nieuwe catalogus dus dat betekend dat we weer heel wat nieuwe en ook wat vertrouwde stempels kunnen laten zien. Ik heb gekozen voor een stempel set waar ik al direct verliefd op werd. Ik heb wat met veren, ik zie ze overal en heb er inmiddels aardig wat verzameld.
Feather Together was dan ook een set die ik uitzocht toen ik instapte bij Stampin' Up en zo Mandy leerde kennen. Het is nu een jaar geleden, het was een fijn en creatief jaar. Met nieuwe vriendinnen en nieuwe ideeën.
Ik ben heel blij dat de veren in de collectie zijn gebleven. 

Voor de kaart heb ik maar een paar producten gebruikt om te laten zien dat je met weinig een heel leuke kaart kunt maken.
Cardstock in Black, White en Powder Pink
Stempels Feather Together
1 enamel schape

De kaart heb ik gemaakt naar een sketch van http://2sistersontheblog.blogspot.nl




Ik ben een workshop aan het voorbereiden waarvan je het begin al kunt vinden op het tabblad "workshop". Heb je interesse laat het me weten.
Via de mail (stampinbymieke@gmail.com) of zoek me even op Facebook (Mieke Nagtegaal

De nieuwe catalogus is weer boordevol met inspiratie, hiernaast aan de rechterkant kun je klikken op het plaatje en kun je de catalogus online bekijken. Mijn favorieten? Floral Statements (pagina 163) en Tabs for Everything met pons (pagina 43) staan op mijn verlanglijstje. En ik ben nu eenmaal een liefhebber van papier dus de Wood Textures en Coffee Break Designer Series Paper (pagina 187 en 188) wil ik ook heel graag hebben (en natuurlijk de bijpassende stempelset).
Whole Lot of Lovely DSP heb ik net binnen en ga ik gebruiken bij mijn workshop.
Wil je de catalogus in het echt doorbladeren en een kaartje wil maken dan ben je welkom.
Veel plezier met de volgende prachtige creaties, ik hoop dat het veel inspiratie geeft.
Vind je het leuk om meer te zien wat ik maak, volg mijn blog dan. Dat stel ik heel erg op prijs.
Dank je voor je bezoek en wanneer je een berichtje achterlaat: heel lief!

Liefs,
Mieke

Klik op Volgende om door te gaan naar Helena

 Wil je terug? Klik dan op onderstaand plaatje







10 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Mieke. De veren zijn zeer veelzijdig en mooi om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stijlvolle kaart, de kleuren combi is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, veren, die staan nog op mijn lijstje. Veren zijn altijd goed!
    Mooie kaart Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja veren..die passie hebben we beide. Ik ben ook blij dat deze set mee is gegaan naar de nieuwe catalogus. Mooie kaart en heel leuk om te laten zien met hoe weinig materialen je al
    een mooi resutaat krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze set staat ook nog op mijn verlanglijstje, ik heb nu pas tijd om zelf te hoppen. Erg mooie kaart. Leuke kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief schatje heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke,

    Gaaf de combi van roze met zwart. Ik vind het echt een hele mooie set bruikbaar voor heel veel gelegenheden. Kortom een musthave.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet met onze challenge. Je kaart is prachtig. Ben gek op roze.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitwerking van onze sketch! Ik vind de veren prachtig, hou ik van. En het roze erbij, een schot in de roos hoor. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.!
    Groetjes van Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen